♔Start a new life :)♔
Thursday, April 4, 2013 | 11:41 AM | 0 love drops
Hi and Assalammualaikum readers! :) How are you? Hihi. I'm okay yeah okay. Hahaha well "HIDUP MAU RILEKS" *angkat peace* Just smile like nothing happens even its hurt. Okay tgok tajuk kt atas tu yes start a new life. Means aku nk tinggal orang yg buat aku sakit hati menangis banyak kali. Easy to say hard to do. Hmm i know i'm strong enough to through all this pain. Dugaan bagi aku, kena terima dengan redha dan ikhlas.

 First, aku tkmau sayang orang tu sangat sangat even aku sayang banyak mana kt dia but aku tkmau dah buat mcm dulu then bila kena terpisah nanti jadi macam aaaaa okay blur tk kisah la kak agkt, adik, abg or crush. Haha idk. Aku tau apa yg aku buat :'> Setiap pertemuan mesti ada perpisahan.

Second, jarang contact. Haahaa nak lari dari smua orang boleh dak? orang yg benci mmg suruh aku pi tpi yg sayang haha tktau tktau ;p Mksud aku, macammm tk slalu sngt la contact dengan saapa sapa pun, except my twin, bestfriend or sapa sapa yg ada relay ngn aku means kakak abang or whtever.

Haa tak kira la yg ke berapa pun, jangan pelik dah la dengan perubahan aku. I'm changed :) Jangan rindu Aina yg dulu, Aina yg dulu dah tkdak. Saya Aina yg baru hahahaha . I got a new life. And i'm happy with that. Rasa macam nasib aku sama mcm twin. Ah nevermind, rindu twin aku :((

Entah laaa. Apa yg aku buat semua tak kena, satu kebaikan buat tak nampak tpi bila satu kesalahan buat semua nampak. Well, semua orang tak perfect. Semua orang buat kesalahan right? So tk payah la judge orang tu luar dalam. Diri kita sendiri pun tak betul nak judge orang.

Harini langsung aku tk contact dengan saapa sapa except kawan kawan kt skolah tadi and keluaq dengan parents. Sekarang ni aku jadi macam tk bnyak bercakap hahaha dakla cakap tu mmg la banyak tpi tak hingaq macam last year. Satu kelas tgur aku psal tu. Haha ni disebabkan apa yg berlaku last year jugak la. That's why aku ambik keputusan untuk berubah. Manusia semua boleh berubah la kan kan kan ;)

Idk why skrang ni aku suka lari daripada orang kadang kadang msalah yg aku ada pun tkboleh nk story dekat twin aku melainkan aku dah tk tahan sngt sngt baru aku luah kt dia. Hihi, dia mmg twin dunia akhirat aku lah siapa lagi kalau bukan Noor Hanis Sofea Bt Abd Halim. Dia sentiasa bagi aku semangat! :* Yes iloveyou twin.

Andai aku boleh putarkan masa mesti nak play kegembiraan stop kesedihan pause kenangan. Allah is the best planner. He knows what the best for us. Stay strong. Kihkih. Jangan hadir dalam hidup seseorang kalau ada niat nk tinggal. Dan jangan bagi harapan dan janji kalau tk boleh tunaikan :') Sometimes, i can give a fake smile but i can't give a fake tears and feeling.

Setakat ini saja lah, already 2.24 AM  and i'm so sleepy. Sorry kalau post ni agak annoying but this is what i feel right now :) Setengah orang mmg suka cakap buat teruk tapi dia tak rasa lagi apa yg kita rasa. Whatever, this is my life not yours. Byee thanks for read my post even annoying tahap asdfghjkl kuasa 123x4590 = 82729181 hahaha kidding lol.


Smile because its happened :') 



This is my twin. Forever. I wish our friendship till jannah, In Shaa Allah :')
Jangan ambik dia dari aku k? Kalau sapa ambik dia tk bgi balik kerat pala hahahaha.
Mesti skrang hg benci aku kan sebab harini langsung aku tk contact hg wish goodnight pun dak em em anihh jngn marahh. Aku down gila skrang ni kalau aku dah okay aku story, kan kita dah janji tkdak rahsia apa antara kita. Jyeahh hidup mau rileks. hahaha. Again i love you so much :*  I can't imagine my life without you.. Oh no. Stay with me forever pls. Hihihi dik dik. Kbye.


Hearts, Aina Electrica Viosa

/ Future ♥